Dit is waar het is
In de Verenigde Staten zijn de mogelijkheden oneindig. Van jezelf onderdompelen in een andere cultuur tot het beleven van unieke avonturen, of juist even ontspannen en tot rust komen, wij weten precies waar jij dit kunt vinden. Naarmate de tijden zijn veranderd, geldt dat ook voor de manieren waarop we een reis en bestemming kiezen. Toch is één ding hetzelfde gebleven: op basis van de ervaring van anderen doen wij ideeën op voor een nieuwe reis en dat is precies waar de Dit is waar het is campagne op inspeelt. Deze campagne is een samenwerking tussen Brand USA en Visit USA Nederland.
Door middel van vijf thema’s nemen wij je mee op virtuele reis langs bekende en minder bekende plekken in de Verenigde Staten. De thema’s avontuur, ontdekking, ontspanning, familie en rust zijn door het gehele land te ervaren. Alle insider tips vind je vervolgens terug in de op maat gemaakte reizen van de volgende touroperators: De Jong Intra Vakanties, Van Verre Reizen, Le Beau Reizen, GoAmerika, Tioga Tours, Doets Reizen, Florivida, Untamed Travelling, Creating Stories | American Vacation, Little America, TUI, NBBS Reizen, Riksja Travel, UStravel.nl, AmerikaNu.nl en Travelhome.
Wil je op de hoogte zijn van alle tips en informatie rondom deze campagne, volg ons op social media (Facebook & Instagram) of schrijf je in voor de nieuwsbrief.
Winactie voor nieuwsgierige reizigers
Wil je kans maken op het winnen van een van de 15 reisvouchers t.w.v. €350,-? Deel je mooiste, zelfgemaakte, vakantiefoto uit de V.S., via Facebook of Instagram en voeg de hashtags #DIWHI en #VisitUSAnl toe. Deze actie loopt tot 14 dec 2023. Jouw deelname bevestig je via het contact formulier.